Σάββατο 18 Ιουλίου 2009

ΨΩΝΑΡΑ ΜΕ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ

Δεν πιστευα ποτε οτι θα φτασω στο σημειο να πω οτι υπαρχει κατι πολυ χειροτερο απο το να ειναι ο αλλος φοβερη και τρομερη ψωναρα!!!!!!!!
Ως γνωστον οι ψωναρες νομιζουν οτι ξεχωριζουν,οτι ειναι ανωτεροι απο τους αλλους,πιστευουν οτι ολος ο κοσμος γυριζει γυρω τους και γενικα οτι ακομα και να κλασουν θα φανει οτι τραγουδανε!
Τι κανεις ομως οταν τον αλλον ουτε ψωναρα δεν μπορεις να τον χαρακτηρησεις μ αυτα που λεει...απλα καταληγεις στο συμπερασμα οτι ειναι ΠΑΝΧΑΖΟΣ!
Ο ανθρωπος-ψωναρα με διδακτορικο ονομαζεται απλα ΠΑΝΧΑΖΟΣ!!
Η διαφορα τους?
Η ψωναρα εχει μεγαλη ιδεα για τον εαυτο του,νομιζει οτι υπερτερει απο τη μαζα και περιμενει απο τους αλλους μια συμπεριφορα λες και ηρθε ο παπας να να μας δει!-πεστε να προσκυνησουμε!Και απλα οταν δεν βλεπει κατι τετοιο ,ξυνιζει.
Ο πανχαζος ανθρωπος,πιστευει ακριβως τα ιδια πραγματα,απλα οταν δε δεχεται την επιθυμητη συμπεριφορα,κοιταει με απορια γυρω του σαν μ____ας με περικεφαλαια και λεει..'Τι γινεται ρε παιδια γιατι δεν προσκυνατε?Α δεν ειστε υποχρεωμενοι??...δεν το ξερα!'
Μιλωντας με ενα τετοιο ζωον πειτε μου λιγο τι σας ερχεται στο μυαλο
?Τα πρωτα δευτερολεπτα η αληθεια ειναι οτι ενιωσα τα νευρα μου να τεντωνονται μεχρι εκει που δεν παει....να βγαινει καπνος απ τα αυτια μου και να θελω να φωναξω'φωναξτε ενα μπογια ρε παιδια!'Λιγο μετα καταλαβα τι κριμα ειναι να ειναι καποιος τοσο ΧΑΖΟΣ και το μονο που εκανα ηταν να βαλω τα γελια.
Ασε το χαζο στη χαζομαρα του!!!!!!!!!!!(αν δεν θες να παθεις εγκεφαλικο)

3 σχόλια:

manetarius είπε...

χα! Αυτό το τελευταίο πως το κάνεις; Γιατί εγώ νευριαζω τόσο που μπορεί να τον πιάσω από τον λαιμό! Ακριβώς όπως τον τύπο από τη δουλειά μου!

lenio είπε...

τα "πήρες" κανονικά, λέμε.. :)

Aυτά τα άτομα με αυτή την συμπεριφορά τους, το μόνο που καταφέρνουν είναι να ξεμένουν από φίλους. Ούτε με ομοίους τους δεν μπορούν να κάνουν παρέα διότι κατά το γνωστόν.."δυό κοκόρια δεν χωράνε στο ίδιο κοτέτσι".
Και αν τους "καθήσει" κάποιος θα είναι απο υστεροβουλία.

Καλά έκανες και έβαλες τα γέλια!
Καλό βράδυ να έχεις.

dalibu είπε...

μανιταρακι μου,
να σου πω..στην αρχη δεν μπορουσα να συγκρατηθω!Αλλα προκειμενου να συγχιζομαι για τετοια "ζωα",προτιμω απλα να το διασκεδαζω.

Λενιω μου,
κι ομως μετα λυπης μου σου λεω οτι εχει βρει κοκορια που μια χαρα ταιριαζουν και τα βρισκουν!Τωρα απο υστεροβουλια ειναι...απο κατι αλλο..ποιος ξερει!

Καλο βραδυ!

Αναγνώστες