Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2010

Η Καλη Μερα Απο Το Πρωι Φαινεται

Καλημερα σας!
Λενε οτι η καλη μερα απο το πρωι φαινεται.
Σας εχει τυχει μερικα πρωινα να ξυπνατε περιεργα?
Να εχετε κοιμηθει πολυ λιγες ωρες κ ομως να μη σας κολλαει ο υπνος?
Να σας εχει καταβαλλει ενα αγχος που δε μπορειτε να ελεγξετε?
Χωρις καποιο συγκεκριμενο λογο.
Και ερχομαι να ρωτησω..τι μου συμβαινει ακριβως?
Ειναι το αγχος της εποχης που με επηρεαζει και με καταβαλλει η' ειναι μια ψυχωση του μυαλου μου?
Δε μου συμβαινει συνεχεια αλλα κατα καιρους και αρκετα εντονα θα ελεγα.
Μηπως να αρχισω το τρεξιμο?
Μηπως να αρχιζω γυμναστηριο?
Μηπως να παω σε ψυχολογο?
Μηπως να κουνησω λιγο το κεφαλι μου να δω τι εχει μεσα?
Γιατι μυαλο αποκλειεται με αυτα που λεω.
Σας ευχαριστω που ακουτε τις βλακειες μου.
Και παλι Καλημερα σας!

1 σχόλιο:

seniorita είπε...

σε όλους λίγο πολύ έχει συμβεί αυτό που περιγράφεις..ζούμε στην εποχή του άγχους..έχουμε άγχος για τα πάντα γιατί έτσι έχουμε μάθει από παιδιά..δε χαλαρώνουμε λίγο λέω εγώ;;
φιλιάαα!!

Αναγνώστες